dinsdag 10 februari 2015

De Kern

Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste gesprek gehad met mijn begeleider. Een prettig gesprek met een notulen van vier pagina's schoon aan de haak. Veel nieuwe to-do's en vragen. Voor nu even in het kort: hoe nu verder in het proces? 

Optie 1
Denk na over wat wil je, wie is je doelgroep, wat zijn je doelstellingen ipv. Product
Waarom kies ik dit onderwerp, waarom is dit belangrijk voor mij? Is het wel altruïsme? Of is het eigenlijk iets anders?

Optie 2
Dingen maken, rapid protoyping, paper play en stel je randvoorwaardes voor de testopstelling (zodat het niet te groot wordt)
Door kennis te vergaren, goed te weten wat je wil en dingen te maken kom je tot nieuwe inzichten.

Optie 3
Zijn er andere projecten die hier mee te maken hebben gehad? Hoe wordt dat aangepakt en wat vind ik daar van? 

Optie 1 en 3 zijn beiden al de revue gepasseerd, alhoewel het wel duidelijk werd dat optie 1 ik nog eens goed naar moet gaan kijken. Om daar echter de vragen voor te kunnen beantwoorden is het voor mij zaak om nu z.s.m. met een playtest te komen. Dobbelstenen, stiften en glitters. Here we go! Yi haw! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten