dinsdag 28 april 2015

Superhelden @ Festival de Beschaving

Afgelopen donderdag ben ik op gesprek geweest met festival de Beschaving. Zij waren enthousiast over mijn idee en we gaan kijken naar een analoge versie van het platform om te realiseren op het festival. Zo kan ik de Beschaving gebruiken als een test-case voor het opzetten van het platform.

Feedback van de Beschaving:

Wat vinden jullie interessant aan het idee van het platform voor Superhelden?

De interactiviteit met het publiek en het effect dat het kan hebben op de bezoekers.
Daarnaast ook het goede doel dat het nastreeft en de empowerment van de bezoekers.

Het vastleggen en de zelf-regie is lastig. Wellicht kan er een camera-team zijn dat de superhelden vastlegt. Op camera vastgelegd worden is dan ook meteen een beloning.

Mensen om hulp laten vragen is lastig.

Het zou ook een running-gag kunnen worden. Dat mensen die het spelen een masker krijgen zodat er op een gegeven moment allemaal bezoekers met maskers rondlopen.

Wat is je manier van presenteren? Hoe gaat het eruit zien? Bij de volgende meeting beeld!
Is het een stand of een mobiele setup?

Als bezoekers andere kleren aandoen zijn ze ook bereid een ander karakter aan te nemen.

Het accepteren van de missie is natuurlijk essentieel => een rode knop: 'accept the challenge'

Misschien kan het een kettingreactie veroorzaken op het festival. Dat de goede daad wordt overgedragen aan een volgende bezoeker.

Missies met z'n 2en uitvoeren (Batman & Robin).

Ik heb een missie. Wie kan mij helpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten